4 sierpnia 2014

The Versatile Blogger Award

Jak można wywnioskować z tytułu posta zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award :) Za nominację bardzo dziękuję hopplessdream, która pisze opowiadanie Scorose ( naprawdę polecam :) ). Znaczy to dla mnie bardzo dużo, ponieważ na razie zdążyłam opublikować tylko prolog i blog ma zaledwie 2 dni :) Przez chwilę nawet nie mogłam w to uwierzyć ;) Oby tak dalej :P!

Regulamin:

1. Podziękować osobie, która Cię nominowała.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award na swoim blogu.
3. Ujawnić siedem faktów o sobie.
4. Nominować siedem lub więcej blogów.


Czas na fakty o mnie:

1. Moje urodziny wypadają 22 września, czyli ostatniego dnia lata i ostatniego dnia, kiedy znakiem zodiaku jest panna.

2. Jestem uzależniona od kilku seriali, takich jak : Pamiętniki Wampirów, Pretty Little Liars, Once Upon a Time, Baby Daddy, Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. oraz jestem w trakcie oglądania Sherlocka i The 100. W planach mam też obejrzenie Doctor Who.

3. Potrafię wiele razy oglądać te same filmy, czasami nawet w krótkich odstępach czasu. Do moich ulubionych filmów i serii należą między innymi : Harry Potter <3, Star Wars, Hobbit, Władca Pierścieni, Piraci z Karaibów i wiele, wiele innych.

4. Bardzo często płaczę na filmach takich jak Titanic, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona, P.S Kocham Cię i co może się wydawać dziwne, ostatnio podczas maratonu ze Star Warsami  nie mogłam przestać płakać na ostatnich scenach Star Wars: Zemsta Sithów ;).

5. W wolnym czasie uwielbiam czytać książki <3 Pochłaniam je w ogromnych ilościach ;)  Do moich ulubionych należą takie serie jak: Harry Potter <3, Zwiadowcy, Drużyna, Władca Pierścieni, Pamiętniki Wampirów ( tylko do 7 części, później jest już zbyt namieszane :( ), Wybrani, Akademia Wampirów, Kroniki Krwi oraz wiele innych, ale długo by wszystko wymieniać ;)

6. Mieszkam w województwie mazowieckim w mieście blisko Warszawy. Mam młodszego o dwa lata brata i piękną suczkę rasy Berneński Pies Pasterski <3.

7. Od czasu do czasu bardzo lubię grać w różne gry, od strzelanek ( głównie z moim bratem )  przez przygodówki do muzycznych typu Guitar Hero ;)

8. Bardzo lubię też słuchać muzyki i nie ograniczam się do jednego lub dwóch gatunków. Słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho ;) Często puszczam sobie także soundtracki z wielu filmów ;) 

9. Od 6 lat uczę się grać na pianinie i oprócz różnych starych utworów umiem też zagrać piosenki takie jak Skyfall Adele, Radioactive Imagine Dragons, My heart will go on Celine Dion, Secrets One Republic, Say Something A Great Big World, Just Give Me A Reason P!nk & Nate Ruess i I See Fire Eda Sheerana :)

O mnie to by było na tyle :) A blogi, które nominuję, to:

1. ciekawy-przypadek-hermiony-granger.blogspot.com ~ Clara Malfoy
2. jeden-krok-by-umrzec.blogspot.com ~ Thais
3. hp-to-jeszcze-nie-koniec.blogspot.com ~ Katarzyna Pisze
4. hogwart--moje-sny.blogspot.com ~ Hayley Rue
5. dramionovelove.blogspot.com ~ Manea Divina

Jak widać na nominowałam tylko 5 blogów, ale musi wystarczyć :P

Do pierwszego rozdziału!

4 komentarze:

  1. dziękuję za nominację; moja odpowiedź ukarze się niebawem przy okazji następnego rozdziału także zachęcam do śledzenia mojego bloga;
    btw. ostatnio szukałam jakiegoś ciekawego serialu do obejrzenia (najlepiej w wielu sezonach) i chyba podsunęłaś mi kilka propozycji - choć większość pokrywa się również z moimi upodobaniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że pomogłam ;) Bloga śledzę uważnie, wiec na pewno zobaczę ;)

      Usuń
  2. Jak ci dobrze, że jeszcze odcinki Scherlocka przed Tobą. Co do Benjamina Buttona i P.S. Kocham Cię- też bardzo podobały mi się te filmy ;). W ogóle to odkryłam, że Przypadek jest nakręcony na podstawie powieści autora, który napisał Wielkiego Gatsby'ego xD.
    Boże, jak byłam ciut młodsza to miałam fazę na Star Wars'y hahah.
    Fajnie, że tyle grasz na pianinie :).
    hopelessdream



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że na 4 sezon trzeba czekać aż 2 lata! To straszne :O
      Będę musiała przeczytać książkę, ale najpierw na wszelki wypadek zaopatrzę się w chusteczki ;)
      Ja tak co jakiś czas oglądam z bratem i tatą a teraz jeszcze będą kolejne 3 części *.* więc nie wiem czy kiedyś mi minie ;)

      Usuń