14 sierpnia 2014

The Versatile Blogger Award & Libster Award

Jak widać znowu zostałam nominowana :) Tym razem oprócz do The Versatile to także do Libster Award :)
Za obie nominacje bardzo dziękuję Nagini :) Znaczą one dla mnie naprawdę dużo :)

The Versatile Blogger Award



Co do tej nominacji, to nie będę się za bardzo rozpisywać, ponieważ byłam też do niej nominowana trochę ponad tydzień temu :) Nie będę więc pisać faktów o mnie, ponieważ większość już napisałam, a nominacje napiszę niżej połączone z Libster Award :)

Libster Award

"Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz je o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania od Nagini:

1. Twoja ulubiona książka?
Mam wiele ulubionych książek i całych serii. Do tego grona należy Harry Potter, Wybrani, Akademia Wampirów oraz wiele, wiele innym. Nie umiem wybrać tylko jednej książki.

2. Z kim się utożsamiasz z HP i dlaczego?
Wszyscy zawsze mi mówili, że przypominam Hermionę i muszę się z tym zgodzić. Uwielbiam czytać książki w każdym wolnym czasie. Dodatkowo zawsze jestem nauczona do sprawdzianów i mam dobre oceny. Uważam też, że w książkach zawsze można znaleźć odpowiedzi na nasze problemy.

3. Czego się najbardziej boisz?
Bardzo boję się pająków oraz wysokości. Nie przepadam też za widokiem czyjejś krwi i ogólnie wnętrzności ( czyli kariera lekarza odpada ;) ) Stresuję się też przed publicznymi wystąpieniami :)

4. Ulubiony film?
Uwielbiam tyle filmów, że aż trudno wszystkie wymienić ;) Na pewno cała seria Harry Potter, Star Warsy i wiele, wiele innych ;) .

5. Czy twoi bliscy wiedzą, że prowadzisz bloga?
Nie wiem czy moja rodzina wie, bo mogło im się obić o uczy, jak o tym z kimś rozmawiałam, ale adresu na pewno nie znają ;) Jakoś nie odczuwam takiej potrzeby ;) Za to kilka moich przyjaciółek wie :)

6. Czy słuchasz muzyki podczas pisania? Jakiej?
Podczas pisania tego opowiadania mam włączony soundtrack z Harrego Pottera ;) I ogólnie ostatnio ciągle słucham tego soundtracku ( ze wszystkich części ).

7. W kim z HP jesteś zakochana?
Definitywnie w  Draco Malfoyu <3

8. Kogo byś uśmierciła a kogo przywróciła do życia?
Do życia na pewno przywróciłabym Freda, Tonks i Remusa ;) Co do uśmiercania, to nie mam pojęcia ;) Pewnie większość śmierciożerców ;)

9. Najlepszy moment w życiu?
Nie umiem wybrać jednego ;) Każdy moment jest ważny, każdy czegoś uczy, coś wnosi do naszego życia ;)

10. Twoje marzenia?
Chciałabym pojechać do Wielkiej Brytanii i zwiedzić Stany Zjednoczone ;) I poznać dużo sławnych osób ;) Oraz chodzić do Hogwartu ;)

11. Od jak dawna piszesz?
Mniej więcej od roku ;) Przez krótki czas pisałam kiedyś opowiadanie o Delenie z TVD, ale jakoś wena mi przeszła, pomysł zniknął :( 

Moje pytania:

1. Do jakiego domu z Hogwartu chciałabyś należeć?
2. Ulubiona piosenka?
3. Ulubiony gatunek filmów?
4. Ulubiony moment z HP?
5. Ulubiona część HP?
6. Postać z książki, w której jesteś zakochana?
7. Kiedy pierwszy raz obejrzałaś HP?
8. Książka czy film?
9. Co robisz w wolnym czasie?
10. Ulubiony aktor/aktorka?
11. Ulubiona książka?

Nominuję:

- http://fightlikehellxff.blogspot.com/ ~ Jul
- http://takie-tam-dramione.blogspot.com/ ~ Nuśka Granger
- http://you-hope.blogspot.com/ ~ K r y s t y n a
- http://ciekawy-przypadek-hermiony-granger.blogspot.com/ ~ Clara Malfoy

Więcej nie nominuję, ponieważ nominowałam już dużo blogów wcześniej ;)

A co do nowego rozdziału, to postaram się go dodać w przyszłym tygodniu, bo nie wiem czy w tym mi się uda :( Jakoś nie mogę znaleźć czasu :(

4 komentarze:

  1. w takim razie oczekujemy na rozdział, a w międzyczasie zapraszam na nową część do siebie :)
    hp-to-jeszcze-nie-koniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje, jest to dla mnie wielkie zaskoczenie :D
    Poprawiłaś mi humor na najbliższy tydzień i natchnęłaś do szybszego pisania.
    Pozdrawiam
    Nuśka

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards (jak widać, ponownie :D) . Więcej informacji i zasady znajdziesz tutaj:
    http://superwhovengerlock.blogspot.com/p/liebster.html

    OdpowiedzUsuń