25 lipca 2015

Blog zawieszony

Tak jak widzicie w tytule posta, zawieszam bloga. Trudno jest mi to zrobić, ale tak będzie najlepiej. Jak pewnie już dawno zauważyliście, rozdziały pojawiają się niezwykle rzadko. Czasami nawet co miesiąc a ostatni był 1 maja, czyli prawie 3 miesiące temu. A posty nie były nawet bardzo długie.
2 sierpnia blog skończy 1 rok. Aż 1 rok! A ile przez ten czas dodałam rozdziałów? 11. Te statystyki mnie przerażają. A wyglądają tak tylko i wyłącznie przeze mnie. Od zawsze wiedziałam, że jestem osobą okropnie niesystematyczną i leniwą. Myślałam jednak, że w przypadku ff będzie inaczej. A jednak....
Nie zamierzam oczywiście kończyć opowiadania. Co to, to nie! Postawiłam przed sobą cel, aby je całe napisać i muszę tak zrobić. Niestety zajmie to o wiele więcej czasu niż na początku założyłam.
Jeśli chodzi o fabułę, to mam ją prawie całą zaplanowaną, co chwila przychodzą mi do głowy nowe pomysły. Tak samo jeśli chodzi o miniaturki. Ale za każdym razem gdy siadam przed komputerem i otwieram plik z rozdziałem, nie mam pojęcia co pisać. A jeśli już coś napiszę, to nawet mi się nie podoba. 
Nie wiem kiedy wstawię kolejny rozdział, ponieważ jutro wyjeżdżam na 2 tygodnie na obóz. Ale obiecuję Wam, że wstawię. Jak ma się takich wspaniałych czytelników jak Wy, to innej opcji nie ma.

Życzę Wam udanych wakacji!

Pozdrawiam,
Maggie Z.

16 komentarzy:

  1. Yyy... jeśli mam być szczera to wczoraj w nocy zyskałaś nowego fana(mnie) i nie wmawiaj mi że jestem powietrzem!!!
    Co do zawieszenia to mam nadzieje, że szybko do nas( mnie i darmione) wrócisz ;-)
    Udanego wyjazdu <3

    Tajemniczy fan( przy 15 rozdziale ,o ile taki będzie, zdradzę swoje prawdziwe imię)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę miło mi to słyszeć ♡♡♡
      No to mam jeszcze większą motywacje ;)

      Usuń
    2. No ja mam nadzieje ♡♡♡

      Tajemniczy fan

      Usuń
  2. Jej mam nadzieję na jak najszybszy powrót ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z utęsknieniem na następny wpis ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię doskonale. W zasadzie, witaj w klubie :D. Też mam problem ze wstawianiem rozdziałów. Cieszę, się, że nie kończysz przygody z blogiem, bo chciałabym wciąż móc czytać to opowiadanie.Na razie odpocznij, miłych wakacji! Wierzę, że wrócisz z nową siłą!
    U mnie pojawiła sie notka o moim powrocie. Jeśli wciąż chcesz czytać moje opowiadanie, a naprawdę, bym chciała, aby tak było....
    Zerknij :)
    scorose-our-senior-year.blogspot.com
    hopelessdream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nareszcie mogę powiedzieć, że na moim blogu czeka nowy rozdział!
      To już 28, zapraszam cię do czytania!
      scorose-our-senior-year.blogspot.com

      Usuń
  5. Twój problem jest mi bardzo dobrze znany;/
    Rozumiem Cię, ale będę czekać na kolejne rozdziały.
    Dziś trafiłam na Twojego bloga, dlatego wcześniej nie komentowałam, ale gdy wrócisz, będę pozostawiać opinię:)))
    Z.
    nic-nie-jest-proste-scorose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!!
    Razem z pozostałymi administatorkami Katalogu Granger pragnę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin! Czego życzymy Ci w tym wyjątkowym dniu? Przede wszystkim radości z każdego kolejnego dnia i uśmiechu na twarzy, który nigdy nie zniknie z Twojej twarzy! Samych najwierniejszych przyjaciół, najsilniejszej miłości, nieskończonej weny do pisania swoich opowiadań i... och, po prostu wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to pretensja ani naciskanie na Ciebie, ale chciałabym, żebyś wiedziała, że czekam i czekać będę, bo piszesz naprawde super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja mam teraz z sobą począć? Przeczytałam wszystkie rozdziały i naprawdę się wciągnęłam! Z niecierpliwością czekam na jakiś odzew z Twojej strony!
    Pozdrawiam, Jenny

    OdpowiedzUsuń
  9. http://stories-with-a-pinch-of-magic.blogspot.com/
    To mój pierwszy blog hp i chcę się dowiedzieć czy robię to dobrze XD Jak znajdziecie chwilę to zapraszam, a jak polecicie mi swój blog to chętnie przeczytam i powiem co o nim myślę ^^
    Czekam na was z niecierpliwością ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz zamiar jeszcze do nas wrócić czy całkiem opuszczasz to opowiadanie. Napisałaś w poście że zostaniesz i dokończysz opowiadanie ale już tak długo nie ma od ciebie odzewu że tracę nadzieję. Wiec że ten blog jak i opowiadanie jest genialne i szkoda by było gdybyś je opuściła i nie wróciła.
    Wciągnęłam się w tą historię już od pierwszego rozdziału.
    Szczerze to nigdzie mimo że szukałam nie znalazłam opowiadania o podobnej tematyce i to podwaja moją irytację że nic nie dodajesz. Ugh!
    Jestem i pozostanę do puki nie zobaczę nowego posta.
    Daj chociaż odzew czy wracasz.
    Czekam i pozdrawiam oraz życzę weny przyda Ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Dawno mnie tu nie było. Jeśli chodzi o opowiadanie, to staram się coś pisać, ale po prostu mi to za bardzo nie idzie. Jakoś już tego nie czuję. I nie wiem czy znowu będę czuć.
      Zastanawiam się też nad jednym pomysłem, który kiedyś przez przypadek zrodził się w mojej głowie. No i troche utrudnia mi pisanie tego opowiadania. Jeszcze nie wiem co z tym pomysłem zrobię. Boję się, że skończy się tak jak z tym.
      No i oczywiście szkoła. Skutecznie zabiera czas na wszystko.
      Więc sama jeszcze nie wiem co będzie z tą historią. Ale jak już będę wiedziała co chcę zrobić, to na pewno napiszę :)

      Pozdrawiam,

      Maggie Z.

      Usuń
  11. dopóki*- mały błądzik zdarza się

    OdpowiedzUsuń