31 maja 2015

Żongler #3

Znowu przychodzę do Was z Żonglerem :O To się dzieje za często! :O
Niestety na razie bardzo trudno jest mi to zmienić, ponieważ zbliża się koniec roku, czyli różne prezentacje, zaległe sprawdziany itp.
Rozdział nie jest nawet zaczęty, chociaż mam już go w głowie od dawna rozplanowanego. Mam nadzieje,  że jak tylko wystawią te oceny końcowe to szybko go napiszę. Chciałabym Wam to obiecać, ale z reguły jak coś obiecuję, to się to nie spełnia.
Jedyną dobrą wiadomością, jaką mogę Wam przekazać, jest fakt, że ostatnio w głowie pojawił mi się pomysł na krótką miniaturkę ( mam kilka pomysłów na długie ale to jak rozdziały będą częściej ). Jest szansa, że pojawi się ona do 17 czerwca ( wystawienie ocen w mojej szkole ).

Pozdrawiam,
Maggie Z.

PS. W środę zdaje ustny egzamin do liceum z jęz. angielskiego, więc trzymajcie kciuki! :)

9 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za ustny z anglika, powodzenia! :) Nie śpiesz się, zrób to co masz zrobić w szkole, a potem napisz rozdział i miniaturki. Powodzenia i cieplutkie pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że pytasz ^^
      Mam nadzieję, że dobrze, ponieważ ciągle coś mówiłam ;) Ale wyniki dopiero 10 czerwca, więc nic nie jest jeszcze pewne ;)

      Usuń
  3. zapraszam na land-of-grafic po odbiór szablonu. Notka nr 1441-1442

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Takie, jakich się spodziewałam :D Czyli bardzo dobre ;)

      Usuń
  5. Ja to ten Korniszonek , tylko nazwę zmieniłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Achhhh ciągle jakies wymówki!!!!
    Teraz sa wakacje wiec zabieraj sie do roboty!!!!

    OdpowiedzUsuń