2 kwietnia 2015

Żongler #2

Piszę tego Żonglera, aby poinformować Was, że rozdział prawdopodobnie nie pojawi się aż do końca kwietnia :(
Po raz kolejny nie udało mi się napisać go w przerwie krótszej niż miesiąc, za co bardzo, bardzo Was przepraszam :( Jestem teraz w 3 klasie gimnazjum a egzamin już za niecałe 3 tygodnie, przez co większość mojego wolnego czasu spędzam na nauce i powtarzaniu. Nie chcę też pisać XI rozdziału na szybko, aby nie był on robiony "byle jak". Jest on zaczęty i ma na razie około 3 strony, ale planuję napisać jeszcze co najmniej dwa razy tyle.
Jeśli chodzi o Wasze opowiadania, które uwielbiam czytam, to postaram się nie pozostawać w nich za bardzo w tyle. Gdy skończy się kwiecień, powinnam być we wszystkich na bieżąco :)
Jeszcze raz bardzo przepraszam za kolejną długą przerwę.

No i Wesołych Świąt!

Pozdrawiam,
Maggie Z.

7 komentarzy:

  1. Nooo wiedziałam, po prostu wiedziałam, że to się tak skończy :D
    Ale cóż, chyba pozostaje mi tylko czekać na następny rozdział, nie?
    Buziaki,
    cHodor
    PS. Wesołego jajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekaj, bo i tak wiesz co się w nim wydarzy :P

      Usuń
    2. Dobra, ale wiem tylko w zarysie, a ja chcę poznać szczegółyyy!!!
      :D

      Usuń
  2. No, mam nadzieję, że napiszesz przynajmniej na czerwiec. Czekam na rozdział z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wróciłam i będę czekać na kolejny rozdział z zapartym tchem. Oczywiście życzę Ci powodzenia na egzaminach, ale błagam nie trzymaj nas długo w niepewności. Nie teraz, kiedy w końcu wróciłam.
    Mam nadzieję, że znajdziesz czas na odwiedzanie mojego bloga i przeczytanie nowego rozdziału
    Dramione-sila-przeznaczenia.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco,
    Vanillia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty się ucz, my poczekamy :). Twój blog strasznie mi się spodobał, jestem po prostu ZACHWYCONA! :) Masz talent dziewczyno :). Mam cichą nadzieję, że rozdziały będą pojawiały się trochę częściej po Twoim egzaminie....Co powiesz na 2 razy w miesiącu? Nie chcę Cię obarczać tym obowiązkiem, jeśli nie dasz rady to zrozumiem :) .
    Odpisz mi proszę, jesteś najlepsza! :*
    Pozdrowionka! :3
    PS. Masz może Ask'a? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje opowiadanie Ci się spodobało :) Będę starać się z całej siły aby rozdziały pojawiały się jak najczęściej ;) zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
      Jeśli chodzi o Aska, to link do mojego konta jest w lewym pasku w Sowiej Poczcie :)

      Usuń