9 lutego 2015

Żongler #1

Hej :)
Od razu napiszę, że nie zamierzam zawieszać bloga albo go usuwać :) Piszę tego Żonglera, aby poinformować Was, że nadal jestem i piszę rozdział.
Weny mi nie brakuje i do głowy ciągle przychodzą mi nowe pomysły, między innymi na kilka miniaturek. Po prostu trudno mi to wszystko szybko przełożyć "na papier" ( a raczej do Worda ;P ).
Rozdział X planuję zrobić dłuższy i rozważam podzielenie go na dwie części. Większość akcji dzieje się w "przeszłości" i jest ona dość kluczowa. Między innymi rozdział piszę dość wolno, ponieważ staram się dopracować wszystkie szczegóły i niczego nie pomieszać ani nie pogubić ;)
Zrobię wszystko co w mojej mocy, aby dodać rozdział w tym miesiącu. No i planuję też napisanie niedługo mojej pierwszej miniaturki :)
Mam nadzieję, że będziecie czekać :) W Proroku Codziennym będę was o wszystkim postępach informować :)

Pozdrawiam,
Maggie Z.

3 komentarze:

  1. Nareszcie udało mi się nadrobić ;)
    Ostatnio zupełnie brakuje mi czasu przez co nie mogę śledzić Twojego opowiadania na bieżąco. Po przeczytaniu ostatniego rozdziału było mi bardzo przykro, że nie mogę zabrać się za kolejny.
    Strasznie się cieszę, że nareszcie wyjaśniło się co się stało z Hermioną. Już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału i poszukiwań Ginny. Trzymam za nią kciuki, oby znalazła Hermionę i rozbudziła w niej jakiekolwiek wspomnienia ;)
    Pozdrawiam i czekam na więcej :*
    http://utkana-z-wiatru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Lisbster Blog Award!
    Więcej informacji na moim blogu: http://harry-potter-chlopiec-ktory-przezyl.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Alexx ;3

    OdpowiedzUsuń